BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 20, 2011

hot ticket ): !


HOT TICKET INTERNET . konon nak online gune fon lha kan .  lepas beli , balik lha ape lagy . HAHA . excited sgt kot nak online .lepas masukkan number dia bagai , maxis hantar mesej , THANK YOU , PLS WAIT FOR CONFIRMATION MESSAGE BEFORE YOU CAN START BROWSING -,- f**k lha , kalau tunggu tu sekejap x pe , ni nak dekat sejam kot . so aku pn tunggu lha , ZzZZz , pukul 12 malam , maxis hantar mesej lagy , SORRY , YOU REQUEST TO ACTIVATE THE INTERNET HOTTIX PASS IS UNSUCCESFUL . KINDLY CALL 123(MAXIS) OR 1300820120(HOTLINK) FOR ASSISTANCE . THANK YOU . perghh , sape x menyirap kan dapat nsj cmni , dah lha kene tunggu , alehaleh dpt msj cmni , mmg nak kene bom gak lha kan mxs ni , korang tau mane HEADQUARTERS MAXIS ? kalau tau rogerroger lha ek ? HAHA . so , aku pun try lha call number yg dia bagi tu , teet teet , teet teet , terime kaseh kerane menghubungi hotlink , utk bahase malaysia tekan 1 , for english press 2 . so , aku pun tekan lha 1 . amda tlh memilih bahase malaysia , utk pertanyaan tentang bla bla bla , tekan 1 , utk pertanyaan tentang perkhidmatam maxis tekan 2 , so kene tekan 2 lha kan . lepas tu operator tu ckp perbualan ini mungkin dirakam , utk meningkatkan tahap keselamatan kami akan sambungkan anda dgn perunding perkhidmatan pelanggan kami . sila tunggu sebentar . so sementara nak tunggu dia sambung ade lha caller ringtone . konon nak hiburkan hati aku lha tu . HAHA . tapi caller ringtone x boleh bla , lagu 1malaysia ! HAHA , tergelak aku korang tau x . manemane lha maxis dpt kan lagu tu . pastu tetibe dia angkat . HELLO , saye kavitha , boleh saye ceriakan hari anda ? HELLO , saye kavitha , boleh saye ceriakan hari anda ? ceh , kau dah makan duit aku , boleh tanye aku camtu lagi kan . F**k lha ! F**k lha ! padan muke kau kene maki dgn aku ! MUAHAHAHA . *serik dha gune hot ticket ni , huh ! *
hot ticket konon ! pegy daa ! HAHA

No comments:

Post a Comment